Емблема центру  www.olymp.vinnica.ua     netoi.org.ua
Центр олімпіад школярів в Iнтернеті
Likt-PMG17
м.Вiнниця


Годинник
 
Правила 4-го тура

Этот текст на русском языке вы можете получить по почте, команда SEND_ROUND4 в теле письма

Міністерство освіти і науки України
Управління освіти Вінницької облдержадміністрації
Управління освіти Вінницької міської ради
Центр дистанційної освіти школярів
OLYMP

Правила проведення 4-го (real-time) туру Всеукраїнської інтерент-олімпіади з інформатики для учасників, що виступають в номінації"школярі України"

1. До участі в 4-му турі за даними правилами допущені всі учасники-школярі України, щонабрали в попередніх турах 200 та більше балів. Решта зареєстрованих школярів Україниможе приймати участь в 4-му турі за правилами загального заліку.

2. Тур проводитиметься для школярiв Украiни, що набрали 200 та бiльшебалiв 09.03.03. з 9-30 до 15-00., для решти - з 16-00 до 21-00

3. Перед початком туру результат перших 3-х турів кожного учасника ділиться на 10 тазаокруглюється до найближчого цілого числа. В 4-му турі розігрується 200 балів.

4. Для офіційної участі в турі учасник повинен до 06.03.03 дізнатися в своєму обласномуінституті післядипломної освіти учителів (інституті удосконалення учителів), хто єкоординатор туру (призначається директором інституту по узгодженню з оргкомітетом олімпіади), та отримати інформацію про місце проведення туру. НЕОБХІДНА УМОВА –НАЯВНІСТЬ ПОСТІЙНОГО ПІДКЛЮЧЕННЯ ДО МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ НА ВЕСЬ ЧАС ПРОВЕДЕННЯ ТУРУ ТА ПОСТІЙНА ПРИСУТНІСТЬ КООРДИНАТОРА. В іншомувипадку учасник втрачає право претендувати на участь в 4-му турі Всеукраїнськоїолімпіади.

5. Олімпіада не фінансується МОН України, тому можливі витрати на проведення туру(наприклад, оплата часу в інтернет-салоні з постійним підключенням, транспортні витрати)учасники несуть за власний рахунок чи за рахунок спонсорів.

6. На початку туру (з 9-30 до 10-00) учасник реєструється в системі за адресою //www.olymp.vinnica.ua/i2002/tour4/ та отримує новий код учасника. При цьому слідвказати ту електронну адресу, доступ до якої учасник має під час проходження туру. Післяреєстрації слід зайти в чат олімпіади (//www.vinnica.com/chat/) під своїмсправжнім ім'ям та отримати від журі відомості про доступ до першої задачі туру. Учасникповинен знаходитись в чаті весь час проведення туру, Тут він може отримувати відповідіна запитання по умовам задач та отримувати вказівки журі по взаємодії з системоюпроведення олімпіади.

7. Тур проводиться в вигляді естафети. Учасник, розв'язавши задачу, надсилає її розв'язоклистом за адресою olymp@olymp.vinnica.ua , оформленим по правилам 1-3 турів, але зновим кодом учасника, і одразу може її перевірити самостійно в on-line режимі (лише 1раз!). Результати цієї перевірки є офіційними. Наступні перевірки технічно можливі, але невпливають на результат. Після on-line перевірки чергової задачі учасник отримуєможливість ознайомитись з наступною задачею туру. Таким чином за час туру учасникповинен розв'язати 5 задач (1-ша задача – проста, оцінюється всього в 12 балів, іпризначена, в першу чергу, для навчання учасників взаємодії з системою перевірки).

8. Після завершення туру журі надсилає остаточні результати олімпіади в Центральнийоргкомітет, який, за положенням, приймає рішення про запрошення переможців на 4 етапВсеукраїнської олімпіади школярів


Этот текст на русском языке вы можете получить по почте, команда SEND_ROUND4 в теле письма

© Всеукраїнський віртуальний центр олімпіад школярів "ОЛІМП"