Задача Schoolnet2015n. Лабораторія ІКТ ФМГ17 ініціювала розбудову оптоволоконних каналів зв’язку між школами. Усіх шкіл у місті 2<N<1000.
На практиці це виглядає так: при наявності коштів між деякими двома
школами прокладається оптоволоконний кабель. Коштів мало, робота
довготривала, швидко завершити її не вдається. Але якщо школа №1 має
прокладений прямий канал до школи №123, то може мати з нею спільну
локальну мережу, а якщо ще проклали кабель від школи №123 до школи №27,
то ця мережа включає вже 3 школи, а її системний адміністратор може
обслуговувати ці 3 школи, тобто школа може створити спільну мережу з
тими школами, з якими з'єднана або «напряму», або через іншу школу.
Скільки шкіл входять до найбільшої «міжшкільної» локальної мережі? Який
мінімальний номер школи, адміністратор якої може обслуговувати найбільшу
кількість шкіл?
Технічні умови. Програма Schoolnet2015n читає з пристрою стандартного введення число шкіл N, а далі N рядків по N чисел n(і,j) у кожному. Якщо між школами з номерами і та j прокладено кабель, n(і,j)=1, якщо ні, то n(і,j)=0.
Всі числа у рядку розділено пропусками. Програма виводить на пристрій
стандартного виведення кількість шкіл у найбільшій мережі та через
пропуск мінімальний номер школи, адміністратор якої може обслуговувати
найбільшу кількість шкіл.
Приклад.
Введення
5
0 1 0 0 0
1 0 0 0 0
0 0 0 1 0
0 0 1 0 1
0 0 0 1 0
Виведення 3 3
|