Емблема центру  www.olymp.vinnica.ua     netoi.org.ua
Центр олімпіад школярів в Iнтернеті
Likt-PMG17
м.Вiнниця


Годинник
 
ІІІ (обласний) етап Всеукраїнської олімпіади школярів з інформатики 2015-2016 н.р. (Вінницька область)

 

III  (обласний) етап

Всеукраїнської олімпіади з інформатики Вінницька область,

31 січня 2016 р.

Початок – 10-00                          Завершення – 15-00

 Пам’ятка учасника

Олвмпіаду завершено. Перевірка задач олімпіади на повному наборі тестів працює в тренувальній зоні слайту (посилання зліва)

 1. Журі може оцінити тільки ті програми, які повністю виконують технічні умови, оскільки програми компілюються та перевіряються автоматично. 

Для кожної задачі розроблено набір тестів, на яких випробовуються програми учасників. Щоб пройти тест, програма повинна отримати правильний результат у відведений на тест час. Ліміт часу для кожного тесту розраховується за формулою

"Час проходження даного тесту еталонним розв'язком*2,5".

 

  За кожний пройдений тест нараховуються бали. Якщо програма пройде всі тести, учасник отримає максимальну кількість балів за задачу. Тести створюються так, щоб оцінити правильність і ефективність програми. Текст програми ніяк не оцінюється і журі не аналізується.

 Журі ніяких змін в текст програм не вносить.

    Програми учасників НЕ БУДУТЬ правильно  перевірені,  якщо  вони виводять на екран будь-що, крім того, що вказано в умові, чекають вводу з клавіатури, не  вказаного  в  умові,  звертаються  до  зовнішніх  пристроїв, або іншим способом порушують технічні умови, наприклад використовують системні виклики (наприклад,   не    можна використовувати модулі CRT, DOS чи Graph в Pascal-i  чи команду  system в С/С++ чи Python). 

2.  Для трансляції програм  мовою Pascal  використовується компілятор Free Pascal Compiler 2.0.4.

 Для трансляції програм, що створені   мовами  C  и  C++  використовується компілятор GNU Compiler Collection 4.1.2.

 При  компiляцiї  програм,  написаних    на    C    та    C++  використовується режим  повної   сумiсностi   з  стандартом  ANSI. Програма збирається разом з математичною бiблiотекою. 

  Для трансляції програм, написаних мовою Python використовується Python 2.4.3 

  
3. Перед початком туру ЗАРЕЄСТРУЙТЕСЬ, та отримайте код учасника. Для цього:
3 .1.    Натисніть посилання «Реєстрація учасників»,  Вам буде запропоновано ввести пароль. Цей пароль вам повыдомить технічний працівник. У випадку введення вірного пароля  ви побачите форму. Заповніть її українською мовою. (Звичайно, дані введіть свої). Якщо в вас немає електронної адреси, введіть ту, що вказано на малюнку.



3.2.
   
Натикніть «Зареєструвати». На екрані з’явиться повідомлення, про те, що ви зареєстровані і ВАШ СЕКРЕТНИЙ код реєстрації. ОДРАЗУ ЗАПИШІТЬ ЙОГО і зберігайте до кінця олімпіади

Після успішної реєстрації ви отримаєте на екрані свого ПК  індивідуальний ID (код учасника) у вигляді XXYYYY, де XX - літери латинського алфавіту, YYYY - цифри. (напиклад,  AC3243)   Запишіть його!  Зберігайте до кінця олімпіади!  Тримайте в секреті! У випадку втрати кода ви не зможете перевірити свої розв'язки в on-line, здати роботи на офіційну перевірку та самостійно протестувати після офіційної перевірки свої розв'язки на повному наборі тестів! 

 4. Ви можете багаторазово перевіряти свої розв'язки в режимі on-line (посилання в лівому меню) на тестах з умови задачі. Коли розв'язок готовий, ви повинні його відправити на ОФІЦІЙНУ перевірку (ОДИН РАЗ! для кожної задачі)  за посиланням в лівому меню. Якщо задачу прийнято, в розділі "Статистика" з'явиться відповідна відмітка. 

 5. Ви можете  задати питання  ЗА УМОВОЮ ЗАДАЧІ (!) у письмовому вигляді члену журі на місці проведення. Питання повинно бути сформульовано так, щоб відповідь можна було дати лише "ТАК", або  "НІ" На решту запитань відповідь "ВІДПОВІДІ НЕМАЄ".

6.  Перевірка в режимі он-лайн:


6.1. Натисніть на посилання «Перевірка задач в режимі оn-line» . Ви побачите

  


6. 2. Впишіть ваш код (2 латинські великі літери і 4 цифри), код задачі латинськими  літерами, (так, як називається задача),  вкажіть мову  програмування ( pas , якщо ваш розв’язок на Pascal,  с або срр  відповідно для мови C чи С++, py  для PYTHON ). Якщо ваш файл має назву відповідної задачі і розширення мови програмування за замовчуванням, поля «Код задачі» і «Мова програмування» автоматично будуть заповнені правильно!
3. Натисніть «Обзор» і вкажіть на файл з текстом (!) розв’язку в вашій робочій папці.  

 Увага!  Якщо файл розв’язку  має іншу назву, ніж задача, запис у полі «Код задачі»  заміниться назвою вашого файлу, і система не зможе його перевірити. Виправіть  це вручну, перш ніж натискати «Перевірити»!

 Ви побачите результат перевірки на тесті з умови задачі. Перевірку   можна проводити багаторазово. 
Якщо ви розв’язали задачу, ви повинні її здати на перевірку. Для цього використовуйте посилання
«ОСТАТОЧНО здати задачу на АВТОМАТИЧНУ перевірку  в журі». 
Форма для заповнення буде аналогічною.

НЕ ПЛУТАЙТЕ ОСТАТОЧНЕ НАДСИЛАННЯ  ЗАДАЧІ І ОН-ЛАЙН ПЕРЕВІРКУ! 
Повторно здавати задачу не можна!   Не відкладайте остаточне надсилання на кінець  олімпіади, система може бути перевантажена! Здавайте задачі по мірі їх вирішення.
Успіхів!

Журі олімпіади  

 


© Всеукраїнський віртуальний центр олімпіад школярів "ОЛІМП"