Емблема центру  www.olymp.vinnica.ua     netoi.org.ua
Центр олімпіад школярів в Iнтернеті
Likt-PMG17
м.Вiнниця


Годинник
 
Battle

Задача Battle Поле для гри у «Морський бій» має розміри АхА. Василько зробив перший успішний постріл, назвавши координати X та Y і закресливши відповідну клітинку, потопив «одноклітковий» кораблик, про що йому повідомив партнер по грі Петрик. Скільки клітинок може додатково закреслити Василько, як такі, по яким вже не потрібно «стріляти», бо, як відомо, кораблів у сусідніх із «потопленим» клітинках бути не може (сусідні клітинки – це ті, що мають з даною спільну сторону або спільний кут).

Технічні умови. Програма Battle читаєз клавіатури ціле число А – розміри поля (2≤А≤1000). Далі в цьому ж рядку два числа X та Y (1≤ X,Y ≤А) – координати клітинки з «потопленим кораблем». Всі числа розділено пропуском. Програма виводить на екран єдине число – кількість закреслених клітинок.

Приклад

Пояснення прикладу

Введення

Виведення

Поле для гри має розміри 8х8, і у 5-му рядку та 6-му стовпці «убитий» кораблик, можна закреслити 8 клітинок

8 5 6

8


© Всеукраїнський віртуальний центр олімпіад школярів "ОЛІМП"