Емблема центру  www.olymp.vinnica.ua     netoi.org.ua
Центр олімпіад школярів в Iнтернеті
Likt-PMG17
м.Вiнниця


Годинник
 
Turtle

Задача Turtle. Черепашка  знаходиться на полі в клітинку розміром N х M в клітинці з координатами (x, y) і дивиться вздовж додатного напрямку осі x. Черепашка починає йти по полю за таким алгоритмом:

Задача Turtle- пройти на одну клітинку вперед, повернути на 90° вправо.

- пройти на одну клітинку вперед, повернути на 90° вправо.

- пройти на дві клітинки вперед, повернути на 90° вправо.

- пройти на дві клітинки вперед, повернути на 90° вправо.

- пройти на три клітинки вперед, повернути на 90° вправо.

- пройти на три клітини вперед, повернути на 90° вправо.

- пройти на чотири клітини вперед, повернути на 90° вправо.

 І так далі...

Рух триває до тих пір, поки черепашка не вийде за межі поля. Напишіть програму, яка порахує кількість відвіданих черепашкою клітинок.

Технічні умови. Програма Turtle читає з пристрою стандартного введення 4 натуральних числа N, M (1 <= N, M <= 109) - розміри дошки уздовж осі X і осі Y відповідно та x, y (1 <= x <= N; 1 <= y <= M) - координати стартової позиції черепашки. Програма виводить на пристрій стандартного виведення єдине число - кількість клітинок, відвіданих черепашкою.

Приклади

Введення Виведення
7 6 3 4
2 2 1 1
2 2 1 2
36
2
4

 


© Всеукраїнський віртуальний центр олімпіад школярів "ОЛІМП"