Задача Schoolnet2015. Лабораторія ІКТ ФМГ17 ініціювала розбудову оптоволоконних каналів зв’язку між школами. Усіх шкіл у місті 2<N<10000.
На практиці це виглядає так: при наявності коштів між деякими 2-ма
школами прокладається оптоволоконний кабель. Коштів мало, робота
довготривала, швидко завершити її не вдається. Але якщо школа №1 має
прокладений прямий канал до школи №123, то може мати з нею спільну
локальну мережу, а якщо ще проклали кабель від школи №1 до школи №27, то
ця мережа включає вже 3 школи, а її системний адміністратор може
обслуговувати ці 3 школи, тобто школа може створити (поки що!) спільну
мережу лише з тими школами, з якими з'єднана «напряму». Скільки шкіл
входять до найбільшої «міжшкільної» локальної мережі? Який номер школи,
адміністратор якої може обслуговувати найбільшу кількість шкіл?
Технічні умови. Програма Schoolnet2015 читає з пристрою стандартного введення число шкіл N, а далі N чисел S(1), S(2)..S(i)..S(N), - кількість шкіл, до яких прокладено прямий кабель зі школи з номером i.
Всі числа розділено пропусками. Програма виводить на пристрій
стандартного виведення кількість шкіл у найбільшій мережі та через
пропуск номер школи, адміністратор якої може обслуговувати найбільшу
кількість шкіл. Якщо таких шкіл кілька, виведіть школу з найменшим
номером.
Приклад.
Введення 6 3 3 2 2 3 1
Виведення 4 1
|